FAQS

Συχνές Eρωτήσεις.

1. Γιατί να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή της Cello;

Για να βρεις θέση στάθμευσης εύκολα και γρήγορα χωρίς επιπλέον χρεώσεις, καθώς πληρώνεις μόνο για τα λεπτά που παρκάρεις σε δημόσιους χώρους.

Για παράδειγμα παρκάρεις 16 λεπτά; Πληρώνεις για 16 λεπτά ακριβώς και όχι για μισή ή μια ώρα.

Σε ιδιωτικούς χώρους οι χρεώσεις ορίζονται από τον εκάστοτε διαχειριστή του ιδιωτικού Parking. Χρησιμοποιώντας όμως την Cello έχεις εκπτώσεις και σε πολλές περιπτώσεις προσφορές.

2. Πώς μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή;

Είναι απλό. Αν προτιμάς να κατεβάσεις την εφαρμογή μέσω της ιστοσελίδας , κλίκαρε ένα από τα εικονίδια Google Play ή Apple Store,ανάλογα με την συσκευή που έχεις στην κατοχή σου, και ακολούθησε τα βήματα που εμφανίζονται στην οθόνη σου.

Αντίστοιχα, και στην τηλεφωνική σου συσκευή βρες την εφαρμογή Cello Greece και εγκατέστησε την στην συσκευή.

Αν δυσκόλευσε ακόμη, πάρε μας τηλέφωνο στο τηλέφωνο επικοινωνίας. Είμαστε εδώ για σένα.

3. Σε ποιες γλώσσες μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή;

Είμαστε πολύγλωσσοι. Έχεις επιλογή διαφορετικών γλωσσών.

Ανά πάσα στιγμή μπορείς να αλλάξεις γλώσσα ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα στην εφαρμογή.

Σύρε το μενού στην εφαρμογή από αριστερά προς τα δεξιά ή επέλεξε το εικονίδιο του μενού που βρίσκεται πάνω αριστερά στην κεντρική οθόνη της εφαρμογής. Κάνε κλικ στις “Ρυθμίσεις”. Στην συνέχεια κάνε κλικ στην “Αλλαγή Γλώσσας” και κλίκαρε την γλώσσα της επιλογής σου για την επιβεβαίωση.

4. Πόσους λογαριασμούς μπορώ να έχω;
Όσους θες. Δεν σε περιορίζουμε. Θες προσωπικό, θες εταιρικό με πλήρη έλεγχο του στόλου σου; Εσύ αποφασίζεις.
5. Πόσα οχήματα μπορώ να καταχωρήσω στον λογαριασμό μου;
Μέχρι 5 οχήματα σαν ιδιώτης. Τι σημαίνει αυτό; Έχοντας περάσει στην εφαρμογή τα σωστά στοιχεία των αυτοκινήτων σου(πινακίδα) τότε αναχωρείς ξέγνοιαστά και επιλέγεις το όχημα την ώρα που σταθμεύεις.
6. Πώς καταχωρώ την πινακίδα μου στην εφαρμογή;
Σύρε το μενού στην εφαρμογή από αριστερά προς τα δεξιά ή επέλεξε το εικονίδιο του μενού που βρίσκεται πάνω αριστερά στην κεντρική οθόνη της εφαρμογής. Κάνε κλικ στην “Διαχείριση Οχημάτων”. Στην συνέχεια κάνε κλικ στην “Περιγραφή” και πρόσθεσε τον αριθμό πινακίδα του οχήματος σου.
7. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Οι τρόποι πληρωμής αναφέρονται στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας και στο νούμερο 4 των βημάτων (όχι των ερωτήσεων) που αναφέρονται παραπάνω σε αυτή την σελίδα.

Για να μην ψάχνεις, δες τους παρακάτω:

Pay by App
Μέσω του δικού μας Android και iOs App.

Pay by Phone
Μέσω του δικού μας τηλεφωνικού κέντρου.

Pay by Web
Μέσω της ιστοσελίδας μας.

Pay by Parking Code
Με κωδικό μιας χρήσης που μπορείς να προμηθευτείς από περίπτερα ή άλλα συνεργαζόμενα καταστήματα.

8. Πώς μπορώ να δω το ιστορικό των κινήσεων μου;

Μπορείς να δεις το ιστορικό σου 24/7 μέσω της εφαρμογής. Περιλαμβάνει την τοποθεσία , την ώρα, την μέρα, την διάρκεια, το όχημα και το τηλέφωνο σύνδεσης.

9. Κάθε πότε χρεώνεται ο λογαριασμός μου;
Είτε παρκάρεις σε “Ιδιωτικό Parking” είτε σε “Street Parking” η χρέωση γίνεται ακριβώς την στιγμή που λήγει η στάθμευση σου.

Στο “Ιδιωτικό Parking” γίνεται με την αναχώρηση σου καθώς η κάμερα εξόδου αναγνωρίζει την πινακίδα σου και αμέσως ειδοποιούμαστε για την έξοδο σου από τον χώρο στάθμευσης.

Στο “Street Parking”, μόλις πατήσεις στην εφαρμογή την “Λήξη” της στάθμευσης.

10. Πώς μπορώ να προσθέσω την φωτογραφία του αυτοκινήτου μου στην εφαρμογή;
Σύρε το μενού στην εφαρμογή από αριστερά προς τα δεξιά ή επέλεξε το εικονίδιο του μενού που βρίσκεται πάνω αριστερά στην κεντρική οθόνη της εφαρμογής. Κάνε κλικ στην “Διαχείριση Οχημάτων”. Στην συνέχεια κάνε κλικ στο κύκλο με το εικονίδιο του οχήματος και επέλεξε μια φωτογραφία του οχήματος σου ή βγάλε μια φωτογραφία του οχήματος σου.
11. Τι είναι οι Premium Υπηρεσίες;

Οι Premium Υπηρεσίες είναι επιπλέον υπηρεσίες που παρέχουμε με μια μικρή extra χρέωση ανά μήνα. Θα σας εκπλήξουμε ευχάριστα με επιπλέον υπηρεσίες που μας ζητήσατε.

12. Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία μου;

Σύρε το μενού στην εφαρμογή από αριστερά προς τα δεξιά ή επέλεξε το εικονίδιο του μενού που βρίσκεται πάνω αριστερά στην κεντρική οθόνη της εφαρμογής. Στην συνέχεια κάνε κλικ στο κύκλο με το εικονίδιο του χρήστη που βρίσκεται στην κορυφή και κάνε ότι αλλαγή στοιχείων θέλεις. Όταν τελειώσεις κάνε αποθήκευση αλλαγών.

13. Με ποιους τρόπους μπορώ να επικοινωνήσω με την Cello;

Είτε μέσω της εφαρμογής, είτε μέσω της ιστοσελίδας είτε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της Cello.

14. Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τι πρέπει να κάνω;
Κατά την είσοδο σου στην εφαρμογή κλικαρε στο σύνδεσμο "Ξέχασα τον κωδικό μου" για να λάβεις τον προσωρινό κωδικό πρόσβασης με SMS στο κινητό σου. Μόλις λάβεις τον κωδικό, πρόσθεσε τον στην φόρμα εισόδου της εφαρμογής. Στην συνέχεια πρόσθεσε τον νέο σου κωδικό και είσαι έτοιμος/ή να κάνεις log-in.
15. Έχω καινούργιο τηλέφωνο. Τι πρέπει να κάνω;
Αν έχεις ήδη ανοίξει λογαριασμό με το προηγούμενο τηλέφωνο, μπορείς απλά να ενημερώσεις τον υπάρχοντα λογαριασμό σου με τον καινούργιο αριθμό τηλεφώνου σου και δεν είναι απαραίτητο να ανοίξεις καινούργιο λογαριασμό. Εφόσον ενημερώσεις τον νέο αριθμό τηλεφώνου στην εφαρμογή θα γίνει ο νέος σου αριθμός σύνδεσης.
16. Γιατί ο λογαριασμός μου δεν λειτουργεί;
Αν ο λογαριασμός σου δεν λειτουργεί, τότε πιθανόν η πιστωτική/χρεωστική κάρτα σου έχει λήξει/δεν ισχύει. Μόλις την ανανεώσεις ο λογαριασμός επαναλειτουργεί.

Σε περίπτωση που δεν είναι η κάρτα το πρόβλημα τότε κάλεσε μας στο τηλέφωνο επικοινωνίας και θα σε εξυπηρετήσουμε άμεσα.

17. Ποιο είναι το κόστος της στάθμευσης μου;

Εξαρτάται από την τοποθεσία που θα επιλέξεις. Στην εφαρμογή καθώς επιλέγεις την τοποθεσία σου γράφει και το κόστος στάθμευσης. Ειδάλλως αν πας στο μενού (εικονίδιο) και επιλέξεις “Χρεώσεις στάθμευσης”, θα δεις το κόστος για κάθε συνεργαζόμενη τοποθεσία.

18. Πότε λειτουργεί η ελεγχόμενη στάθμευση;
Ορίζεται από τον συνεργαζόμενο Δήμο. Σε περίπτωση ιδιωτικού Parking ορίζεται από το ωράριο της επιχείρησης του ιδιωτικού Parking.
19. Πόσο ασφαλείς είναι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω της εφαρμογής της Cello;

Ακολουθούμε όλα τα πρότυπα ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένου του PCI DSS Data Security Standard, επομένως η Cello είναι σε πλήρη εναρμόνιση με τους κανονισμούς.

20. Πόσο ασφαλής είναι τα προσωπικά δεδομένα μου στην εφαρμογή της Cello;

Απολύτως ασφαλή. Ακολουθούμε όλες τους κανόνες επεξεργασίας και ασφάλειας δεδομένων. Η Cello δεν μοιράζεται τα προσωπικά σας δεδομένα με κανέναν(εκτός αν απαιτείται από τον νόμο ή για σκοπού επικύρωσης των εξουσιοδοτήσεων).